2013. július 22., hétfő

Az a bizonyos fehér ruha. Microblog.

Ma reggel amikor felébredtem, különös érzés kerített a hatalmába.
Valószínűleg butaság. :)
Már több, mint egy évvel ezelőtt volt rajtam az a fehér ruha amit ma is viselek.
Nincs igazából jelentőssége, hogy miért és hol volt rajtam.
Egyszerűen csak azt szeretném ezzel érzékeltetni, hogy bizonyos dolgok akár jelen esetben ruhadarabok is milyen emlékeket hordoznak magukban. Azóta sem volt rajtam egyébként....
Talán megszerettem volna őrizni, az emlékét az által, hogy nem veszem fel egy darabig.
Nagyon szeretem ezeket az emlékeimet. A legszebbek. Néha könnyek szöknek a szemembe, de nem a szomorúság könnyei ezek. Hanem a boldogságé.
Akkor ez a ruha egy olyan apró, jelentéktelen emléket őrzött... Most pedig?
Biztosan súlyos ilyen dolgokat kijelenteni, de most pedig olyan mély dolgokat őriz egyetlen fehér ruhadarab....
Bár sose fakulnának meg ezen napok csillogásai, és sosem sötétednének el.
A szívem örül... Elmondani sem tudom, hogy mennyire.
Xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése